Exam~~!

Bah, Assalamualaikum dan Hai kawan2~!! *Wah, skemanya aku.*

Walaupun aku tau memang ramai yang tidak akan membaca blog ni, tapi... ah. Biarrr.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan SEMOGA BERJAYA dan ALL THE BEST kepada semua yang menduduki peperiksaan. Yang sudah cuti-cuti Malaysia, selamat bercuti! :D


SEMOGA BERJAYA!!! 1.88!!!

Sekian.

P/s: Aku lupa sebenarnya 1.88 tu pointer untuk apa time sekolah? CGPA? GPA?


del.icio.us Digg it! Reddit! Stumbleupon Blinklist Myweb Yahoo Fave me Technorati Furl

1 comments:

Faith said...

aku baca! hahaha

Jom Sembang


Jom Sembang Tempat lepak batch 02-05 SMSLD
Mod Blog ini mengalu-alukan semua warga ex-smsld 2002-2006 untuk menjadi contributor blog ini. Anda bebas untuk post tentang group. Berminat Mesej di ruangan Sembang Clique.
CONTRIBUTOR STATUS
Fadzly
TQa
Kler
Jawahir
Dhame
Kerek
Moderator mempunyai akses Pada Layout dan Setting blog BornbeClique
MODERATOR STATUS
Rom
Pjal
JRY
Categories
Jom Sembang
P/S: Klik dan Drag gambar kekanan or kiri untuk melihat keseluruhan gambar-gambar di bawah.

Jom Sembang

Jom Lawat