M.I.A

hye there.. apa kabar sumua?? cegu harap murid2 cegu sehat ari ni..
damn! sapa mo selamatkan aku dr kancah perguruan nih???
ahahaha....

inner tqa: wahai tqa chomey, sesungguhnya, cegu itu adalah profession yg mulia. walaupun profession lain pun agak2 mulia juga, namun menjadi seorang cegu lagi up-sket-punya-career. ok? semoga kamu insaf.
____________________________________________________________________
M.I.A = missing in action

wujudnya article ni sebab aku kerinduan. tahap rindu ku semakin menjadi2 sejak akhir2 ni. jadi, antara list2 yang tersenarai dalam "yang-dirindui" adalah anda2 semua. ya. anda. sapa lagi kalau bukan anda.

alhamdulillah stakat ni aku masi lagi rajin contact korang2 smua. ya. kamu lagi. jangan pandang belakang, ataupun menuding jari pada org disebelah kamu. yakin seja bahawasanya aku sedang mengatakan tentang kamu. ya. kamu, kawan2 ku yang ku rindui.

tapi...
ya, ada tapi disitu. aku masi musykil ke mana pergi kawan2 ku yang aku nda dapat hubungi. untuk menjadikan aku yellow pages yang cemerlang, aku mesti mempunyai alamat/no.tepon/status terkini semua org. masalahnya di sini, terdapat segelintir "yang-dirindui" telah MIA. kenapakah ini bisa terjadi? adalah patut dibendung gejala2 seperti ini. muktamad.

oleh itu, sesiapa yang mengetahui lokasi2 insan2 yang berikut, sila memberi maklum balas
"yang dirindui tapi MIA"
  1. siti suriah (sungguh menghilang dirinya ini. kembali la wahai suria)
  2. anis eddywizwan (mana ko pegi? mana? ha?? ko pegi mn??)
  3. kamaluddin (woi keps, kalau ko sedang membaca ini, "mana ko pegi ar??")
  4. budak2 yang kat matrik (hantar2 kabar ba)
  5. izyani (stakat ni aku blom lagi contact2 dia.. mesti dia bz stdy kn?)
  6. masnirah (tp baru2 aku ada contact bliau, dlm proses suda ic dia.. alhamdulillah)
  7. bya & fadil (woi, jaga kamu 2 ya! nda ingat dunia btol.. sa tarek tinga nti ni dua2)
  8. aiman.. (adui na dia ni.. bersuara ba ko aiman.. mn suda dirimu?)
  9. azizul (mn bdk ni ar?? bgus ko muncul, sebelum aku lupa mukak mu.. hahaha)
  10. marwan, mazwan (pegi mn dorg ni?)
  11. boya (lama aku nda dgr citanya ni)
  12. izzi (mesti dia makin tinggi nih! izzi mana kaw??)
  13. rene......... mn??
  14. syed!! nah.. aku hampir lupa.. mn syed??
  15. ni lagi satu.. c tommy.. aku taw dia d labuan, tp dia teda xcess langsung dgn 'net ka?
ba3.. sapa taw mana dorg, sila roger2 k..

del.icio.us Digg it! Reddit! Stumbleupon Blinklist Myweb Yahoo Fave me Technorati Furl

9 comments:

tqa said...

eii.. jery ba..
blom lagi dia ganti mukak sa situ!
comot nya tu..
nda chomey sungguh

lya said...

iya btul2 rmai sda lesap tnpa kbr...
mna dorg ni ar???

tqa said...

tu la pasal
cepat2 kasi kuar mukak kamu.
nti sa nda ingat suda tu rupa korang
hahah.. kejam nya kn??

*kita gather ti bulan june okeyh.. tp lepas smua org da abis xm bru kita plan baek2 k..
;)

lya said...

bln 6?????

twau yok picnic d balung rver....
lma x p sna.......

tqa said...

haiz... nda aci ba ni..
blek2 km jak p twu..
p LD la ba ni kali..
felda/makwau?? amcm??

kesian ba aku, 9jam ba tu..
waaaa~ blom lagi jalan aku suda penat.
penat memikirkan kepenatan ku nti..
LD plssss...

Anonymous said...

kabarnya baik-baik aja.
hehehehehe
sorry, orang nyasar.

N.A.M.N said...

weyh...

sya taw mana sdah c mazwan...

di pg egypt..

amik medic...

hehehe..

Sumber sahih dari Ahmad Nur Zharif...

^_^v

Faith said...

saya sokong lahad datu...

lya said...

LD?????
actually ada plan len lg 2 la mo wat d twau.....cehhh...

bh, nt la d pkir2.....
ikut majoriti la.....hehe...

spa kiraitomy ni???
c tomy ka???
mcm indon2 jak ni....
p indon ka sda???

Jom Sembang


Jom Sembang Tempat lepak batch 02-05 SMSLD
Mod Blog ini mengalu-alukan semua warga ex-smsld 2002-2006 untuk menjadi contributor blog ini. Anda bebas untuk post tentang group. Berminat Mesej di ruangan Sembang Clique.
CONTRIBUTOR STATUS
Fadzly
TQa
Kler
Jawahir
Dhame
Kerek
Moderator mempunyai akses Pada Layout dan Setting blog BornbeClique
MODERATOR STATUS
Rom
Pjal
JRY
Categories
Jom Sembang
P/S: Klik dan Drag gambar kekanan or kiri untuk melihat keseluruhan gambar-gambar di bawah.

Jom Sembang

Jom Lawat