Baju untuk group??




Apa kata kita wat baju untuk group?Aku cadang jak kamu urang tentukan..hehe..Lagipun, kalau time reunion ka, baru gempak seragam semua pkai baju group..

Kih3(macam askar lak seragam)..Apa pun, kalau korang rasa cadanganku ni berpatutan, bolehla kita memberi pandangan masing dan memberi kata putus di ruangan komen d bawah ni. xpun di frenster group ka? Tp, sapa ada pengalaman wat2 baju ni? aku xda. xpenah lagi.. Sarom?boleh di aturka itu barang?haha

P/S: kamu x pasan ka batch kita x penah wat baju. adapun lelaki len, pempuan len, macam lelaki, baju bola ada la, pempuan baju FANTASY GURL<---KIH3.

del.icio.us Digg it! Reddit! Stumbleupon Blinklist Myweb Yahoo Fave me Technorati Furl

14 comments:

Ika said...

wahah...
beta setuju jak klu hal2 bju ni...
warna laen? itam ka...

tqa said...

askar2 ni si YNWA ni sensitif~~
jan ko main2 jery..

haha..

klu wat baju aku layyan~
tp namau design ni..
haha..

NEXT!! :P

JRY The Boonto said...

Ba, c adam polis, yang palapes tu perasan.haha

design tu gambar hiasan semata2..hehe..

sapa hebat design, bleh bg rekaan..

ramai ni yang hebat2 photoshop.hihih

ko mo pa tqa? lengan pangjang ka?

lya said...

ak stuju sgt2....
ndak pna2 kt wat bj batch kt...

woik jery jga ko ar mngolok2 bj fntasia kmi...

bh, cpt2 la wat...
x sbr gue mo pki....

Ika said...

palapes+suksis+?????

Ika said...

palapes+suksis=?????

bulih pki word 'clique' jak ka?

Faith said...

I have some design:

Click to http://faithinc.blogspot.com

tqa said...

uik.. laju jgk kmu ni btindak..
pergh~~
nti aku cek blog pejal..
then aku komen2..

*npa c pejal bru bsinar ni?? haha.. dlu d skola meng"aummm" jak dia.. eekekekek

Ika said...

huahuahua...tqa2...

-JoE- said...

hahaha...
cantek bha gmbr c tqa...
ekekeke...

tqa said...

tampar c fazley ni!

muahahah..

*aku sedia maklum, bgus ko diam2 sn

-JoE- said...

elelele...
posing2 dia dpn cam...
hakhak...
kiut nyer~~~
hahha...

tqa said...

once again.. tampar la nih!

ko lik..
aku taw ko mau bls dndam
nway mmg kiut.. i noe.. i noe..

-JoE- said...

ko nda prasan ka ak mngutuk???
hahaha...
:P

Jom Sembang


Jom Sembang Tempat lepak batch 02-05 SMSLD
Mod Blog ini mengalu-alukan semua warga ex-smsld 2002-2006 untuk menjadi contributor blog ini. Anda bebas untuk post tentang group. Berminat Mesej di ruangan Sembang Clique.
CONTRIBUTOR STATUS
Fadzly
TQa
Kler
Jawahir
Dhame
Kerek
Moderator mempunyai akses Pada Layout dan Setting blog BornbeClique
MODERATOR STATUS
Rom
Pjal
JRY
Categories
Jom Sembang
P/S: Klik dan Drag gambar kekanan or kiri untuk melihat keseluruhan gambar-gambar di bawah.

Jom Sembang

Jom Lawat